Μαθητές
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ.Σ. ΜΩΛΟΥ
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2021 13:50
Α ΤΑΞΗ | ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΗ ΕΥΘΥΜΙΑ | Β1 ΤΑΞΗ | ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Β2 ΤΑΞΗ | ΝΤΑΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ | |||||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΤΠΕ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ |
ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΤΠΕ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | Φ.Α. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | Θ.Α. | Φ.Α. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ |
Φ.Α | Θ.Α. | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΜΑΘ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘ | ΜΑΘ. | ΜΑΘ. | ΓΛΩΣΣΑ | Φ.Α. | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΑΘ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΕΙΚ. | ΜΑΘ. |
ΑΓΓΛΙΚΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΑΘ. | Ε.Ζ. | ΜΑΘ. | ΕΙΚ | Θ.Α. | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | ΜΑΘ. | ΜΑΘ | ΜΑΘ. | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | ΓΛΩΣΣΑ | Ε.Ζ. | Φ.Α. |
ΜΑΘ. | ΜΑΘ. | ΕΙΚ. | ΜΕΛ ΠΕΡ. | ΜΕΛ.ΠΕΡ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | Ε.Ζ. | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | Ε.Ζ. | ΜΑΘ. | ΜΑΘ. | ΤΠΕ |
Γ1 ΤΑΞΗ | ΚΑΡΑΔΗΜΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | Γ2ΤΑΞΗ | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | Δ ΤΑΞΗ | ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΧΡΥΣΑ | |||||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΓΛΩΣΣΑ | Θ.Α. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | Φ.Α. | ΘΡΗΣΚ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | Θ.Α. | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΟΥΣ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘ. | ΓΛΩΣΣΑ |
ΓΛΩΣΣΑ | Φ.Α. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΘΡΗΣΚ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΤΠΕ | ΓΛΩΣΣΑ |
ΜΑΘ. | ΜΑΘ. | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΑΘ. | ΤΠΕ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘ. | ΤΠΕ | ΜΑΘ | ΜΑΘΗΜ | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘΗΜ | ΘΡΗΣΚ. | ΙΣΤΟΡΙΑ |
ΙΣΤΟΡΙΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΑΘ. | ΘΡΗΣΚ. | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘ. | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΑΘ. | Ε.Ζ. | Φ.Α. | ΜΑΘ. | Φ.Α. | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ |
Φ.Α. | ΘΡΗΣΚ. | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΜΕΛ ΠΕΡ. | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | Φ.Α. | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΙΣΤΟΡΙΑ | Θ.Α. | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | ΜΕΛ.ΠΕΡ. | ΘΡΗΣΚ. |
Ε1 ΤΑΞΗ | ΒΡΑΝΤΖΑ ΚΩΝ/ΝΑ | Ε2 ΤΑΞΗ | ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΣΤ1 ΤΑΞΗ | ΚΟΤΣΑΜΠΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | |||||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΑΛΛΙΚΑ | Φ.Α. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΑΛΛΙΚΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘ | ΘΡΗΣΚ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΕΩΓΡ. | ΤΠΕ |
ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘ. | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΕΩΓΡ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΑΛΛΙΚΑ | Φ.Α. |
ΜΑΘ. | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΜΑΘ. | ΦΥΣΙΚΑ | ΦΥΣΙΚΑ | ΜΑΘ | ΜΑΘ. | ΚΠΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΘΡΗΣΚ. | ΓΛΩΣΣΑ | ΜΑΘ. | ΜΑΘ. | ΜΑΘ. | ΜΑΘ. |
ΦΥΣΙΚΑ | ΜΑΘ. | ΘΡΗΣΚ. | ΓΕΩΓΡ. | ΓΕΩΓΡ. | ΑΓΓΛΙΚΑ | Φ.Α. | ΦΥΣΙΚΑ | ΤΠΕ | ΓΕΩΓΡ. | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΓΕΩΓΡ. | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΦΥΣΙΚΑ | ΦΥΣΙΚΑ |
ΑΓΓΛΙΚΑ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΤΠΕ | ΚΠΑ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΜΑΘ. | ΦΥΣΙΚΑ | ΦΥΣΙΚΑ | ΦΥΣΙΚΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΚΠΑ | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΙΣΤΟΡΙΑ |
ΣΤ2 ΤΑΞΗ | ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | |||||||||||||
ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ||||||||||
ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ΓΛΩΣΣΑ | ||||||||||
ΜΑΘ. | ΜΑΘ. | ΓΑΛΛΙΚΑ | ΜΑΘ. | ΓΛΩΣΣΑ | ||||||||||
ΘΡΗΣΚ. | ΑΓΓΛΙΚΑ | ΜΑΘ. | Φ.Α. | ΑΓΓΛΙΚΑ | ||||||||||
ΙΣΤΟΡΙΑ | ΜΟΥΣΙΚΗ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΦΥΣΙΚΑ | ΤΠΕ | ||||||||||
ΦΥΣΙΚΑ | ΚΠΑ | ΦΥΣΙΚΑ | ΓΕΩΓΡ. | ΓΕΩΓΡ. | ||||||||||
ΕΙΔΙΚΟΤ. | ΩΡΕΣ ΔΙΔ. | |||||||||||||
ΠΕ11 | 10 | |||||||||||||
ΠΕ06 | 14 | |||||||||||||
ΠΕ05 | 4 | |||||||||||||
ΠΕ86 | 10 | |||||||||||||
ΠΕ91.01 | 6 | |||||||||||||
ΠΕ79 | 8 | |||||||||||||
ΠΕ06 | 6 | |||||||||||||
ΠΕ11 | 6 | |||||||||||||
ΠΕ70 | 6 | |||||||||||||
ΠΕ70 | 6 | |||||||||||||
ΤΜ.ΕΝΤ. | 20 | |||||||||||||
ΠΑΡΑΛΛ. | 24 | |||||||||||||
ΖΕΠ Ι | 24 | |||||||||||||
ΤΑ ΛΙΝΚ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ | ||||||||||||||
ΠΟΥΓΚΑΚΙΩΤΗΣ https://minedu-primary2.webex.com/meet/apopougk | ||||||||||||||
ΓΟΥΒΑΛΗ Ε https://minedu-primary2.webex.com/meet/egouvali | ||||||||||||||
ΝΤΕΛΛΑ Κ https://minedu-primary2.webex.com/meet/konntella | ||||||||||||||
ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ Δ https://minedu-primary2.webex.com/meet/dididaskal | ||||||||||||||
ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ Γ https://minedu-primary2.webex.com/meet/georoumeli | ||||||||||||||
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/sofiagiann | ||||||||||||||
ΑΠΟΣΠΟΡΗ ΧΡΥΣΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/nikantig | ||||||||||||||
ΝΤΑΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/elntatsiou | ||||||||||||||
KΥΡΙΑΖΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/alkyriazi | ||||||||||||||
ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/persmak | ||||||||||||||
AΠΟΣΠΟΡΗ ΧΡΥΣΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/capospor | ||||||||||||||
KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΒΛΙΩΡΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/konvliora | ||||||||||||||
ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΗ ΕΥΘΥΜΙΑ https://minedu-primary.webex.com/meet/ekoumparak | ||||||||||||||
ΠΥΡΓΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/apyrgos | ||||||||||||||
ΜΠΟΥΛΟΥΖΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/aboulouz | ||||||||||||||
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/mstavroul | ||||||||||||||
ΤΣΟΥΤΣΟΥΛΙΑΝΙΔΟΥ ΝΕΡΑΝΤΖΙΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/tnerantzia | ||||||||||||||
ΓΟΥΒΑΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/egouvali | ||||||||||||||
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΤΣΑΜΠΑ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/dkotsampa | ||||||||||||||
ΒΡΑΝΤΖΑ ΚΩΝ/ΝΤΙΝΑ https://minedu-primary.webex.com/meet/svran | ||||||||||||||
ΚΑΠΑΡΙΝΟΥ Δ. https://minedu-primary2.webex.com/meet/kapadesp | ||||||||||||||
ΤΣΙΟΥΤΣΙΟΥΛΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/ctsiou | ||||||||||||||
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2021 13:02
Κανονισμός σχολείου
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Η σχολική κοινότητα αποτελείται από : τους μαθητές, τις μαθήτριες τη διεύθυνση ( Διευθύντης και υποδιευθύντρια) το διδακτικό προσωπικό (τους δασκάλους και τις δασκάλες ) το βοηθητικό προσωπικό ( καθαρίστριες) το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων παίρνοντας υπόψη ότι:• μέσα από το δικό του ρόλο ο καθένας και η καθεμία είναι υπεύθυνοι/ υπεύθυνες για την ομαλή λειτουργία του σχολείου μέσα σε κλίμα συνεργασίας, αμοιβαίου σεβασμού και αναγνώρισης του έργου και της προσφοράς του κάθε μέλους αυτής της κοινότητας• σκοπός του σχολείου είναι να καλλιεργήσει το πνεύμα του αυτοσεβασμού και αλληλοσεβασμού• επιδίωξη του σχολείου, μέσα από το διδακτικό και εκπαιδευτικό του ρόλο, είναι να δημιουργήσει πολίτες ενεργούς, υπεύθυνους και σκεπτόμενους• η τήρηση των κανόνων οργάνωσης και λειτουργίας του σχολείου αποτελεί βασική προϋπόθεση της ομαλής πορείας τουκαι ανατρέχοντας σε προβλήματα που εμφανίζονται στο σχολείο, καταρτίζεται ο παρακάτω εσωτερικός κανονισμός του Σχολείου για την τήρηση του οποίου συμφωνούν όλοι οι φορείς της σχολικής κοινότητας.
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
Ο μαθητής/μαθήτρια οφείλει:
Να προσέρχεται έγκαιρα στο σχολείο (πριν από τις 8:10) και να παραβρίσκεται στην πρωινή σχολική συγκέντρωση.
Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης να παραλαμβάνει απαραίτητα από τη διεύθυνση ενυπόγραφο σημείωμα άφιξης, για να παρακολουθήσει το μάθημα της πρώτης ώρας. Για κάθε αδικαιολόγητη καθυστέρηση καταγράφεται μία αδικαιολόγητα απουσία.
Η απομάκρυνση κατά τα διαλείμματα από το χώρο του σχολείου αποτελεί πολύ σοβαρό παράπτωμα. Σε περίπτωση που η αποχώρηση από το σχολείο είναι αναγκαία (π.χ. λόγοι υγείας), να προσέρχεται στη διεύθυνση με τον/την απουσιολόγο του τμήματος, για να ενημερώνονται τηλεφωνικά οι κηδεμόνες του/της.
Να εισέρχεται, μετά από διάλειμμα, έγκαιρα στην τάξη, για να μην χρεώνεται με ωριαίες αδικαιολόγητες απουσίες, λόγω καθυστέρησης.Η αυθαίρετη απουσία από το μάθημα, χωρίς την άδεια του διδάσκοντα, ή της διεύθυνσης, αποτελεί σοβαρότατο παράπτωμα.
Να βγαίνει, κατά τα διαλείμματα, στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Να μην παρενοχλεί τη διεξαγωγή του μαθήματος στις άλλες τάξεις σε περίπτωση απουσίας του διδάσκοντα του τμήματός του/της.
Να μην έχει κινητό τηλέφωνο κατά την παραμονή του στο σχολείο, σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, η οποία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ τη χρήση κινητών τηλεφώνων στο χώρο του σχολείου. Σε περίπτωση ανάγκης για τηλεφωνική επικοινωνία, να απευθύνεται στη διεύθυνση.
Να μην φέρνει στο σχολείο αντικείμενα αξίας ή μεγάλα χρηματικά ποσά, για την φθορά ή την απώλεια των οποίων, το σχολείο δε φέρει καμία ευθύνη.
Να αποφεύγει τους διαπληκτισμούς, τις εντάσεις, την απρεπή συμπεριφορά και την άσκηση βίας οποιασδήποτε μορφής. Σε κάθε περίπτωση που ο ίδιος/ια γίνεται αποδέκτης παρόμοιας συμπεριφοράς, να απευθύνεται στη διεύθυνση ή τους διδάσκοντες.
Να αντιλαμβάνεται ότι όλοι είμαστε υπεύθυνοι για την καθαριότητα της τάξης.
Να μεριμνά ώστε να διατηρούνται όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι του σχολείου καθαροί σεβόμενος/η τους ανθρώπους που φροντίζουν για τη δημόσια υγιεινή μας και γνωρίζοντας ότι απαγορεύεται η αναγραφή συνθημάτων στον χώρο του σχολείου.
Να σέβεται τη δημόσια περιουσία του σχολείου. Να γνωρίζει ότι σε περίπτωση που ο ίδιος/α προκαλέσει, εκούσια, φθορά της σχολικής περιουσίας, ελέγχεται πειθαρχικά, ενώ την αποκατάσταση των ζημιών αναλαμβάνουν οι κηδεμόνες του/της.
Να έχει ευπρεπή και απλή εμφάνιση που ταιριάζει στην ηλικία και τη μαθητική του/της ιδιότητα.
Να κατανοεί ότι διατηρεί τη μαθητική του/της ιδιότητα και έξω από το σχολείο επομένως η εξωσχολική του/της συμπεριφορά επηρεάζει άμεσα τη σχολική κοινότητα και την καλή φήμη του σχολείου.
ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
Να κατανοεί ότι η ευγενική συμπεριφορά προς όλους, η συνεργασία, ο δημοκρατικός διάλογος, ο σεβασμός στις απόψεις και την προσωπικότητα των άλλων, η αποφυγή εντάσεων, αποτελεί, πέρα από τη μετάδοση γνώσεων, βασική προτεραιότητα του σχολείου.
Να συνειδητοποιεί ότι η διατήρηση της τάξης και του ήρεμου κλίματος μέσα στη σχολική αίθουσα, δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη των διδασκόντων, αλλά και των ίδιων των μαθητών/μαθητριών.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
Με βάση τα παραπάνω, το σχολείο, λειτουργώντας σαν ένα ανοικτό, ευαίσθητο αλλά ταυτόχρονα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, είναι υποχρεωμένο να υιοθετήσει σειρά μέτρων για να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του, δηλώνοντας παράλληλα ότι:• Η σχολική πειθαρχία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά παιδαγωγικό μέσο.• Η επιείκεια χωρίς όρια, νομιμοποιεί αποκλίσεις και καλλιεργεί την αντίληψη της ατιμωρησίας.• Σε οποιαδήποτε επιβολή ποινής , τιμωρείται η πράξη και όχι ο μαθητής/τρια.
Για τη σχολική κοινότητα σοβαρά παραπτώματα είναι:• Η άσκηση σωματικής ή ψυχολογικής βίας• Η προσβλητική συμπεριφορά προς το διδάσκοντα• Η απουσία από το μάθημα χωρίς ενημέρωση του διδάσκοντα και της διεύθυνσης• Η έξοδος από το σχολείο χωρίς άδεια• Η εκούσια φθορά σχολικής περιουσίας• Η οικειοποίηση ξένων αντικειμένων• Η κατοχή και χρήση κινητού τηλεφώνου
Ο παρόν κανονισμός βρίσκεται στο στάδιο της διαβούλευσης και της αναθεώρησης με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων μερών: δασκάλων, μαθητών, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
ΕΝΤΥΠΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ,2020-21
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 14 Μαΐου 2020 21:00
ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Α΄ΤΑΞΗ 2020-21
https://drive.google.com/file/d/1E7mgNAZvwkVKcMLfBzCi3zUSb6-hDgfb/view?usp=sharing
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ
https://drive.google.com/file/d/1Q1d7ua0z0PO3NS4LOYbP_Q9Dscw1qhtk/view?usp=sharing
ΑΔΥΜ( ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ)
https://drive.google.com/file/d/1s8d3IUJMEW2LmwJeKuMd2pJsQ67VOsY6/view?usp=sharing
Παρακαλούμε, για την εγγραφή του παιδιού σας στην Α΄τάξη, να προσέρχεστε στο σχολείο με μάσκα και με συμπληρωμένα, αν είναι δυνατόν, τα στοιχεία στα 3 έντυπα που θα υποβάλλετε. Για την ασφάλεια όλων, κατά την προσέλευσή σας, προσωπικό ασφαλείας θα σας δίνει οδηγίες για την είσοδό σας στο διδακτήριο.
Εκ της Δ/νσεως του Σχολείου
Περισσότερα Άρθρα...
Σύνδεση
Μαθητές
Ανακοινώσεις Σχολείου
- ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤ ΤΑΞΗΣ 2020-21
- ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ
- ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
- ΕΚΘΕΣΗ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΄21
- ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΑΙΜΟΔΟΤΗ 14 ΙΟΥΝΙΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
- ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
Τα πιο Δημοφιλή...
Πρόσφατες Ενημερώσεις
- Διδακτικό Προσωπικό, Σχολ. Έτος 2024-25
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
- ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 2021-22
- ΕΝΤΥΠΑ Α' ΕΓΓΡΑΦΗΣ 2021-22
- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ.Σ. ΜΩΛΟΥ
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- Εβδομάδα Εθελοντισμού 2018
- ΕΝΤΥΠΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ,2020-21
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ΤΑΞΗΣ,2020-21